wczytuję…

Foundational Trio

Nutrilite™ to należąca do firmy Amway marka witamin i suplementów diety. Przygotowaliśmy dla niej kampanię produktów z rodziny Foundational Trio. Nasze nowe podejście strategiczne oraz idea kreatywna przełożone na materiały prasowe, POS oraz digital ułatwiają mówienie o powiązanych ze sobą produktach i wspierają sprzedaż. Kampania została doceniona przez firmę Amway i stała się wzorem dla akcji typu Commercial Innovation.

#kampanie #btl #strategia #socialmedia #video

Found
więcej
01

Cel projektu

Foudational Trio to 3 suplementy diety, które tworzą zestaw idealny. Naszym zadaniem było pokazanie w prosty sposób, jak produkty te poprawiają funkcjonowanie organizmu, jednocześnie wzajemnie uzupełniając swoje działanie. Nowa strategia miała uprościć dotychczasową komunikację i ułatwić przedstawicielom Amway’a sprzedaż produktów.

02

Proces

Zaproponowaliśmy symbol – rower, za pomocą którego z łatwością możemy wytłumaczyć działanie każdego produktu z osobną oraz wszystkich razem. Poszczególne elementy roweru i ich funkcje (koła, rama, łańcuch) powiązaliśmy z działaniem suplementów diety. Rower – nowy symbol Foundational Trio, kojarzący się ze zdrowym stylem życia, stał się motywem przewodnim całej komunikacji.

03

Rezultaty

Ideę „Health foundation that keeps you going” przełożyliśmy na materiały prasowe (reklamy w magazynach Amagram), materiały POS (ulotki) oraz digital (social media, banery internetowe, prezentacja PPT, video). W ten sposób powstała spójna komunikacja Foundational Trio o pozytywnym zabarwieniu i lifestylowym charakterze.

Najważniejszym elementem post-launchu była animacja oparta o ideę roweru. To opowieść o makro-i mikroskładnikach oraz o fitoskładnikach i o tym, jak poszczególne suplementy Foudational Trio odpowiadają poszczególnym elementom roweru, a te – częściom ciała. Video było lokalizowane na 34 rynki.

Udostępnij tę stronę

 Facebook  Twitter  Linkedin  Email  SMS

   

Podobne projekty