wczytuję…

Testimoniale

11 bohaterów z całej Europy plus 15-osobowa ekipa, 60 godzin spędzonych na planie, prawie 500 dubli. To podsumowanie pierwszego dużego, zakrojonego na skalę europejską, projektu video dla firmy Amway. Efekt? Testimoniale z udziałem liderów sprzedaży Amway prezentujące zalety nowego produktu – oczyszczacza powietrza Atmosphere SKY™. Bo wiemy, że autentyczność przykuwa uwagę i buduje wiarygodność.

#video

Testim
więcej

Zapytaliśmy wybranych przedsiębiorców Amway z 4 krajów (z Polski, Niemiec, Hiszpanii oraz Włoch) o ich opinię na temat nowego oczyszczacza powietrza, który mieli okazję przetestować jako pierwsi. Każdy z nich opowiedział o własnym doświadczeniu, a także lokalnych problemach, z którymi Atmosphere SKY™ sobie poradził. Przy okazji pojawiły charakterystyczne dla danego kraju tematy – Włosi mówili o jedzeniu, Polacy o złej jakości powietrza, Niemcy o nowoczesnych technologiach.

Finalnie powstało 7 video testimonialowych przedstawiających ogólne zalety urządzenia oraz 3 video tematyczne. Odpowiadamy za pełną organizację międzynarodowej sesji (od wyboru studia filmowego, przez zorganizowanie lokacji, przygotowanie scenariusza po pełną koordynację na planie), postprodukcję i przygotowanie 5 wersji językowych. Filmy są dostępne na kanale Amway na Youtube oraz na stronie marki. Przy okazji powstał promujący sesję krótki film making of.

Udostępnij tę stronę

 Facebook  Twitter  Linkedin  Email  SMS

   

Podobne projekty