11 bohaterów z całej Europy plus 15-osobowa ekipa, 60 godzin spędzonych na planie, prawie 500 dubli. To podsumowanie pierwszego dużego, zakrojonego na skalę europejską, projektu video dla firmy Amway. Efekt? Testimoniale z udziałem liderów sprzedaży Amway prezentujące zalety nowego produktu – oczyszczacza powietrza Atmosphere SKY™. Bo wiemy, że autentyczność przykuwa uwagę i buduje wiarygodność.
Zapytaliśmy wybranych przedsiębiorców Amway z 4 krajów (z Polski, Niemiec, Hiszpanii oraz Włoch) o ich opinię na temat nowego oczyszczacza powietrza, który mieli okazję przetestować jako pierwsi. Każdy z nich opowiedział o własnym doświadczeniu, a także lokalnych problemach, z którymi Atmosphere SKY™ sobie poradził. Przy okazji pojawiły charakterystyczne dla danego kraju tematy – Włosi mówili o jedzeniu, Polacy o złej jakości powietrza, Niemcy o nowoczesnych technologiach.
Finalnie powstało 7 video testimonialowych przedstawiających ogólne zalety urządzenia oraz 3 video tematyczne. Odpowiadamy za pełną organizację międzynarodowej sesji (od wyboru studia filmowego, przez zorganizowanie lokacji, przygotowanie scenariusza po pełną koordynację na planie), postprodukcję i przygotowanie 5 wersji językowych. Filmy są dostępne na kanale Amway na Youtube oraz na stronie marki. Przy okazji powstał promujący sesję krótki film making of.