wczytuję…

Ceresit Facade Award

W 2014 roku marka Ceresit wystartowała z prestiżowym konkursem dla architektów Ceresit Facade Award. My przygotowaliśmy kompleksową komunikację akcji, skierowaną do architektów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

#konkursyloterie #btl #video

Ceres
więcej
01

Cel projektu

Marka Ceresit ma w swojej ofercie designerskie linie wykończeniowe do fasad, takie jak: Colours of Nature®, VISAGE®, Ceresit Intense Colours Systemi i Mosaics of the World®. Naszym celem było promowanie ich wśród osób profesjonalnie zajmujących się projektowaniem i wykończeniem fasad.

02

Proces

Zaprosiliśmy architektów do pokazania możliwości, jakie dają designerskie produkty wykończeniowe Ceresit. Liczył się pomysł, kreatywność, to „coś”. Akcję promowały przygotowane przez nas materiały POS, reklamy prasowe, video oraz konkursowy microsite. W warstwie graficznej wszystkie materiały nawiązywały do procesu projektowania.

03

Rezultat

Najciekawsze aranżacje budynków z wykorzystaniem produktów Ceresit zebraliśmy na dedykowanej platformie, której celem jest również przyszła komunikacja ze środowiskiem architektów i projektantów. Uroczyste wręczenie Ceresit Facade Award odbyło się podczas międzynarodowych targów budowlanych w Monachium.

Udostępnij tę stronę

 Facebook  Twitter  Linkedin  Email  SMS

   

Podobne projekty