wczytuję…

Produkty Visage

Ceresit Visage

Inspirowane naturalnymi materiałami tynki elewacyjne VISAGE w chwili launchu były jednym z pierwszych tego typu produktów na rynku. Z czasem stworzona przez nas komunikacja została uaktualniona o kolejny designerski produkt – beton architektoniczny.

#kampanie #btl #www

Visag
więcej
01

Cel projektu

Drewno, kamień, metal to surowce, które stały się inspiracją dla ekskluzywnej linii produktów wykończeniowych VISAGE. Nam powierzono stworzenie identyfikacji wizualnej oraz materiałów offline i online dla całej linii. Cel: wyróżnienie się na tle pozostałych tynków i farb Ceresit.

02

Proces

Nowy produkt wymagał nowej oprawy. Wybraliśmy czerń i minimalizm – kolorystykę i styl, który przełamał dotychczasową komunikację marki Ceresit. Jest czysto, elegancko, w estetyce premium.

03

Rezultat

Przygotowaliśmy pakiet materiałów, w skład którego wchodziły: strona www i banery, filmy aplikacyjne, broszura, liczne materiały POS (ścianki, wzorniki, tablice z próbkami), artykuły sponsorowane i materiały dla architektów. Odpowiadamy także za adaptację strony internetowej na 14 języków europejskich.

Udostępnij tę stronę

 Facebook  Twitter  Linkedin  Email  SMS

   

Podobne projekty