wczytuję…

Kampanie promocyjne

Ponad 200 zorganizowanych akcji, 18 lat współpracy, nagrody o wartości ponad 40 mln zł – tak w skrócie można opisać kampanie promocyjne dla marki Electrolux. Nawet na nas te liczby wciąż robią wrażenie.

#www #btl #konkursyloterie

Kamp
więcej

Po latach wspólnych doświadczeń markę Electrolux moglibyśmy obsługiwać nawet z zamkniętymi oczami. Wypracowaliśmy zasady ułatwiające współpracę, a na potrzeby akcji o powtarzalnym mechanizmie stworzyliśmy generator promocji, umożliwiający szybkie uruchomienie promocji. Klient zaufał nam w kwestii zarówno komunikacji, jak i pełnej obsługi akcji.

Obsługa promocji obejmowała zazwyczaj stworzenie koncepcji kreatywnej, wybór nagród, przygotowanie materiałów POS i e-commerce, nadzorowanie kwestii prawnych, weryfikację zgłoszeń, dystrybucję nagród i raportowanie.

Udostępnij tę stronę

 Facebook  Twitter  Linkedin  Email  SMS

   

Podobne projekty