wczytuję…

Identyfikacje wizualne

Wiemy, jak ważne jest pierwsze wrażenie w kontakcie z marką. Wiemy, że jej wizerunek powinien być spójny, rozpoznawalny, charakterystyczny. Dlatego od lat tworzymy identyfikacje wizualne, które ułatwiają markom zaistnienie w świadomości klientów. Projektujemy od zera, uaktualniamy, dostosowujemy. To u nas powstały manuale dla takich marek jak Ceresit, Polybit, Thomsit.

#branding

Identy
więcej

01

Manual opakowań Ceresit

Stworzony przez nas manual Ceresit to przykład tego, jak uaktualniać opakowania, jednocześnie odpowiadając na nowe potrzeby, takie jak pojawienie się nowych kategorii produktowych czy nowoczesnych rozwiązań drukarskich. Manual porządkuje informacje, uspójnia rozwiązania graficznie, w klarowny sposób prezentuje zasady projektowania wiaderek, worków i kanistrów produktów Ceresit. Opanowaliśmy chaos, zapanował ład.

02

Manual marki Polybit

Tworzenie identyfikacji wizualnej to wyzwanie: wymaga zajmowania się szczegółami i jednocześnie myślenia w skali makro – w końcu tworzymy system, w którym każdy element harmonijnie współgra z innymi elementami. Manual marki Polybit (marka firmy Henkel istniejąca w ZEA) był kompleksowym projektem, w którym zaczęliśmy od określenia filozofii marki i przez zaprojektowanie znaku graficznego przeszliśmy do tworzenia zasad kompozycyjnych wszystkich materiałów oraz opakowań.

03

Manual rebrandingowy Thomsit

Jak poinformować konsumentów o tym, że marka nie znika z rynku, ale przechodzi do portfolio innej marki? Z takim zadaniem zmierzyliśmy się w chwili, kiedy przygotowywaliśmy manual pokazujący dostosowanie materiałów Thomsit do identyfikacji marki Ceresit. Zaproponowaliśmy 2-etapowy proces rebrandingu, który powoli przyzwyczajał odbiorcę do zmian wizerunkowych. Komunikacja rebrandingowa dotyczyła opakowań, broszur i pozostałych materiałów POS.

Udostępnij tę stronę

 Facebook  Twitter  Linkedin  Email  SMS

   

Podobne projekty