wczytuję…

Oferta 

Full service. Tak najczęściej opisują nas klienci, a przecież wiadomo nie od dziś, że klient ma zawsze rację. Dlatego robimy wszystko, żeby te słowa nie okazały się kolejnym agencyjnym frazesem. Dla nas to przede wszystkim sprawna obsługa klienta i mocne know-how. #clientscomefirst

więcej

WWW

Bez takiej strony www to ani rusz. Łączy pozostałe kanały, wszystko tam można znaleźć, a do tego pełni funkcję wizerunkową. No a jak już robić to warto żeby była responsywna, hulał na niej marketing automation i e-commerce, a nawigacja była pod UX. Nasz dział IT zna się na wszystkich tych rzeczach, dlatego Ty nie musisz. Do tego jeszcze potrafi to po ludzku wytłumaczyć i dobrać odpowiednie rozwiązania. Mucha nie siada.

Strategia

Podobno poważni biznesmeni strategii uczą się od Sun Tzi, my wolimy uczyć się od odbiorców. Zanim zaproponujemy Ci określone działania komunikacyjne, wizerunkowe czy launchingowe przeanalizujemy zachowania i potrzeby Twojej grupy docelowej. Sprawdzimy też jak to robi konkurencja i jak wygląda rynek. Wyłonimy najlepsze insighty i benchmarki, a w oparciu o nie stworzymy zintegrowany plan działania.

Kampanie

Śmiejemy się czasem, że to takie agencyjne all inclusive. Rozbudowane projekty, które łączą pracę całego zespołu, po stronie klienta i u nas, są trochę jak dalekie wyprawy. Lepiej je dobrze zaplanować z ludźmi, na których możesz liczyć. W tej kwestii nasz zespół nie ma sobie równych, rocznie organizujemy blisko 40 dużych kampanii reklamowych. Nikt się jeszcze nie skarżył.

Konkursy i loterie

Wygrywanie jest fajne. Wszyscy lubimy to uczucie, dlatego chętnie organizujemy konkursy i loterie, crossy, promocje konsumenckie, challenge, działania z obszaru field marketingu, buy & get, instant win, słowem wszystko co tylko się da z nagrodami, online i offline. #younameit Najbardziej lubimy takie akcje, których jeszcze nikt nigdy nie zrobił, sami zrobiliśmy już takich kilka.

Social media

W social mediach najbardziej lubimy możliwości. Bez względu na to czy chcesz zyskać nowych klientów, wykreować lub odświeżyć wizerunek, sprawdzić czego chcą konsumenci, przedstawić nowy produkt, wybrać jego opakowanie czy smak, odpowiedź znajdziesz na portalach społecznościowych. Do tego stały kontakt z klientem, budowanie relacji i dialogu w żywym kanale komunikacji. Tak jak mówiliśmy, możliwości.

BTL

Część naszych akantów pamięta jeszcze czasy przed digitalem i social media. Można powiedzieć, że BTL to dla nich chleb powszedni a materiały POS, nawet te najbardziej wymyślne, to bułka z masłem. Nasze standy, ekspozytory, display i rozwiązania systemowe można spotkać we wszystkich znanych sieciach w Polsce.

Video

Multimedia i kultura obrazkowa dominują już w prawie każdym kanale przekazu. Słowa odchodzą do lamusa, obraz znaczy więcej niż kiedykolwiek wcześniej, a odbiorcy widzieli już właściwie wszystko. W takich projektach diabeł tkwi w szczegółach, nasz sposób na zdobycie uwagi to forma i treść. Każdy film animowany, instruktażowy, reklamowy, interaktywny, making of, czy VR powstaje w oparciu o mocny scenariusz i dobry klimat.

Branding

Dla nas to branding jest królem. Koherentny, widoczny i odzwierciedlający wartości marki jest najsilniejszym narzędziem marketera. W brandingu najbardziej podoba nam się to jak kreuje wizerunek firmy, sprawia, że klienci zaczynają o niej myśleć graficznie, tak rośnie jej świadomość i rozpoznawalność. Naming, logo i budowanie identyfikacji wizualnej to chyba nasza ulubiona część pracy, to graficzna definicja marki.

   

Zaufali nam