Wszystko zaczęło się od ziarna, i to nie byle jakiego, bo w Nutrilite każde ziarno ma swój własny „akt urodzenia”. Takie ziarno rozwija się pod czujnym okiem ekspertów na farmach Nutrilite, prowadzonych zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa. Gdy dorośnie i przejdzie pomyślnie testy, trafia do suplementu. W ten sposób Nutrilite ma pewność, że jego składniki są czyste, bezpieczne i skuteczne. W tę podróż — od ziarna do suplementu — postanowiliśmy zabrać odbiorców marki, tworząc storytellingową opowieść, której początek mieści się na bajkowych farmach Nutrilite. To tam siły natury i nowoczesna nauka łączą się, by zapewnić doskonałe warunki do uprawy roślin.
Co z tym zrobiliśmy? Opracowaliśmy pilotażowy projekt współpracy z klientem uwzględniający warsztaty i spotkania edytorskie z działem prawniczym marki. W efekcie powstała parasolowa kampania obejmująca materiały wideo, stronę www, materiały drukowane i digitalowe.