Amway - Kampania Nutrilite Transparency

Poproszono nas o stworzenie kampanii pokazującej transparentność działań oraz procesu produkcji suplementów diety jednego z największych brandów Amway marki Nutrilite. Pomysł miał opierać się o 9 kroków produkcji suplementów od ziarna po gotowy produkt.

Strategia
Kreacja
Video
BTL
Digital
Grupa Trzy

Wszystko zaczęło się od ziarna, i to nie byle jakiego, bo w Nutrilite każde ziarno ma swój własny „akt urodzenia”. Takie ziarno rozwija się pod czujnym okiem ekspertów na farmach Nutrilite, prowadzonych zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa. Gdy dorośnie i przejdzie pomyślnie testy, trafia do suplementu. W ten sposób Nutrilite ma pewność, że jego składniki są czyste, bezpieczne i skuteczne. W tę podróż od ziarna do suplementu postanowiliśmy zabrać odbiorców marki, tworząc storytellingową opowieść, której początek mieści się na bajkowych farmach Nutrilite. To tam siły natury i nowoczesna nauka łączą się, by zapewnić doskonałe warunki do uprawy roślin.

Co z tym zrobiliśmy? Opracowaliśmy pilotażowy projekt współpracy z klientem uwzględniający warsztaty i spotkania edytorskie z działem prawniczym marki. W efekcie powstała parasolowa kampania obejmująca materiały wideo, stronę www, materiały drukowane i digitalowe.