Amway - Launch linii kosmetyków Artistry Studio™ Skincare

W związku z launchem nowej linii kosmetyków stworzyliśmy dla marki Amway ideę komunikacji, która przekonuje odbiorców z Pokolenia Z i urban millennialsów, że Artistry Studio™ Skincare to skuteczny produkt, który wpisuje się w ich rzeczywistość, bez zadęcia i bez ściemy.

Kreacja
BTL
Video
Photo
Digital
Grupa Trzy

Nasza koncepcja „Make Zen + Energy your Beauty Attitude!” w naturalny sposób łączy główne USP produktu (innowacyjny kompleks składników ZEN+ENERGY) z insightem na temat stylu życia grupy docelowej. Udowodniliśmy, że każde z nas do osiągnięcia równowagi potrzebuje w swoim napakowanym rozmaitymi zadaniami życiu zarówno momentów wyciszenia, jak i aktywności. Dokładnie to samo dotyczy potrzeb naszej skóry.

Koncepcja została zlokalizowana na kilku rynkach europejskich i przełożona na rozmaite formaty, m.in. broszurę, ulotkę, katalog, komunikację w SM. Dodatkowo stworzyliśmy dla nowej linii kosmetyków Artistry Studio™ Skincare promo video (scenariusz i kompleksowe planowanie zdjęć oraz obsługa), które zostało świetnie przyjęte w globalnych mediach społecznościowych marki oraz zorganizowaliśmy produktowo-lifestyle'ową sesję fotograficzną. Materiały video&foto powstawały w Krakowie.