Amway - Program wsparcia nowych sprzedawców

Amway zwrócił się do nas w związku z powstającym nowym programem wsparcia niezależnych sprzedawców (Amway Business Owners) w pierwszym roku ich pracy.

Kreacja
Branding
Video
Digital
BTL
Grupa Trzy

Marce zależało na stworzeniu koncepcji globalnej komunikacji, a dalej - przełożeniu jej na ideę graficzną i copy, która połączy elementy miękkie (storytelling) z konkretami (benefity dla ABOs i warunki ich uzyskania) w sposób na tyle uniwersalny i elastyczny, że będzie można dopasować ją do nadal rozwijającej się idei wsparcia nowych sprzedawców.

Koncepcja, którą zaproponowaliśmy, przedstawia DROGĘ symbolizującą nie tylko ścieżkę rozwoju, ale też przygodę, w którą potencjalny ABO wyrusza wyposażony w konkretną wiedzę, bonusy na start oraz szerokie wsparcie. Komunikacja jest zarówno zachęcająca dla przyszłego ABO, jak i służy wzmacnianiu wizerunku marki jako bazującej na pracy zespołowej, która opłaca się każdemu.

Na podstawie wypracowanej koncepcji stworzyliśmy, m.in.: logotyp, videa promocyjne i edukacyjne, mailingi, bannery, ulotki, treści na stronę internetową, infografiki. Zostały one zlokalizowane na 5 rynków: włoski (j. włoski i chiński), hiszpański, rumuński i słoweński.