Naszym głównym zadaniem w tym projekcie było zrozumieć, maksymalnie uprościć, a następnie przekazać w atrakcyjnej formie wiedzę z zakresu optyki, nauki o barwach i ich wskaźnikach.
Główny komunikat brzmiał: dzięki nowej technologii zawartej w pigmentach, farby i tynki Ceresit są bardziej odporne na działanie czynników atmosferycznych. Dotyczy to nawet farb o ciemnych lub intensywnych barwach – najbardziej narażonych na blaknięcie, bo przyciągających najwięcej światła.Kampania miała charakter edukacyjno-promocyjny i skierowana była do wykonawców. W warstwie graficznej wykorzystaliśmy żywe kolory, które przyciągają uwagę a jednocześnie odnoszą się do naszej innowacji. Zapewniliśmy marce mocne wsparcie komunikacyjne: zaprojektowaliśmy logotyp, przygotowaliśmy stronę www i banery, animację. Odpowiadamy także za kampanię w Social Mediach i prezentację dla sprzedawców.