Niemal 50% Polaków zwraca uwagę na opinie o produkcie, zanim sfinalizuje zakup, a jeśli produkt posiada co najmniej 5 opinii, to prawdopodobieństwo, że zostanie kupiony wzrasta aż o 270%. Marka LEGO, chcąc uwiarygodnić jakość swoich produktów i striggerować do zakupu, zwróciła się do nas z prośbą o zaproponowanie koncepcji, która pozwoliłaby pozyskać autentyczne rekomendacje zadowolonych klientów w e-sieciach marketów.
Postawiliśmy na cykliczną promocję „Zostaw opinię i odbierz prezent”. Zaproponowana koncepcja okazała się wyjątkowo skuteczna. W ciągu 3 edycji, które odbyły się na przestrzeni ponad roku, konsumenci wystawili łącznie niemal 3000 opinii i komentarzy.
Poza stworzeniem mechaniki, KV oraz designu WWW i jej implementacji jesteśmy odpowiedzialni za całościową obsługę akcji promocyjnych: począwszy od kwestii prawnych i organizacyjnych, poprzez kontakt w uczestnikami, aż po logistykę (magazynowanie i wysyłkę nagród).
Do każdej edycji przygotowujemy również materiały dla resellerów (landing page promocji, banery).