Motul - Akcja Motul Tour

Akcja Motul Tour została wyróżniona w prestiżowym konkursie Golden Arrow.

Pięć kontynentów, piętnastu laureatów, setki zgłoszeń, tysiące przejechanych kilometrów. Motul Tour to jeden z naszych największych projektów, który kompleksowo tworzyliśmy i obsługiwaliśmy przez wszystkie edycje od koncepcji kreatywnej, poprzez organizację konkursu, aż po planowanie wyprawy. Po naszej stronie była również produkcja materiałów BTL (plakaty, naklejki), digital (banery, landing page) oraz social media.

Strategia
Kreacja
WWW
ATL
BTL
Digital
Promocje
Grupa Trzy

W zaproponowanym przez nas konkursie zadanie kreatywne było jednocześnie formą rekrutacji na motocyklową wyprawę. Kierunek: trasy zajmujące topowe pozycje w rankingach motocyklistów. Dodatkowo, konkurs z tego rodzaju nagrodą pozwolił nam uzyskać wyjątkowo atrakcyjny kontent do promocji marki i pasji motocyklowej.

Akcja była wspierana przez WWW do obsługi wszystkich edycji konkursu. Jej głównym celem było umożliwienie szybkiej komunikacji z uczestnikami promocji, łatwy dostęp do poprzednich edycji konkursu oraz promocja Motul jako marki wspierającej realizację marzeń związanych z jazdą na motocyklach.