Motul - Social media marki

SM marki Motul, globalnego lidera w branży m.in. środków smarnych do samochodów i motocykli, prowadzimy od około 5 lat. Początkowo bazowaliśmy głównie na treściach globalnych każdorazowo odpowiednio lokalizowanych i postowanych na Facebooku.

Pod koniec 2022 r. SM Motul przeszły pod naszym okiem poważny rebranding oraz powstała nowa strategia komunikacji w SM. Skupiliśmy się na działaniach na Instagramie, nadal postując również na FB. W 2024 r. dodajemy do portfolio SM marki Tik Toka.

Strategia
Kreacja
Social Media
Grupa Trzy

Harmonogramy publikacji tworzone są w oparciu o trendy, sezonowość, istotne wydarzenia sportowe i launche. Posty mają charakter produktowy, wizerunkowy, lifestyle'owy i edukacyjny. Poza materiałami globalnymi stawiamy na oryginalne kreacje angażujące użytkowników: statyki, karuzele, albumy oraz oczywiście video/reelsy, do których tworzymy scenariusze, oraz Stories. Posty wspieramy reklamą. Dodatkowo obsługujemy skrzynkę marki w SM oraz prowadzimy moderację.

Po naszej stronie jest też tworzenie koncepcji współpracy z influencerami Motul, scenariusze/briefy oraz postprodukcja dostarczonych przez nich materiałów.