Tefal - Kampania influencerska „Zrób sobie OptiDzień!”

Ze zwycięską koncepcją kampanii „Zrób sobie OptiDzień!” wzięliśmy udział w przetargu na launch innowacyjnego OptiGrilla 4-w-1 Tefal. Była ona na tyle pojemna, że na prośbę klienta udało ją się rozszerzyć o kolejne trzy produkty marki, bez szkody dla oryginalnych założeń.

W naszej koncepcji pokazujemy, że z pomocą OptiGrillów Tefal przygotujemy nie tylko steka czy kiełbaski, ale kompletne codzienne menu od śniadania po kolację bez względu na styl życia, gotowania i dietę. Wszechstronność urządzeń z rodziny OptiGrillów udowadnia czworo influencerów, którzy różnią się osobowością i upodobaniami kulinarnymi, jedni gotują dla siebie czy znajomych, inni dla dużej rodziny.

Kreacja
Photo
Video
BTL
Digital
Kampania
Grupa Trzy

Kluczową rolę odgrywa podział na cztery: czterech influencerów, cztery codzienne posiłki, cztery urządzenia. Nawiązuje on komunikacyjnie do czterokolorowego wskaźnika poziomu wysmażenia USP wszystkich produktów. Charakterystyczny dla OptiGrillów wskaźnik uwypukliliśmy, przypisując konkretny kolor zarówno każdemu urządzeniu, jak i influencerowi (tło, ubiór, dania, dodatki naszej propozycji).

Dodatkowo w większości kreacji foto i video pojawia się słowo OPTIDZIEŃ, będące hasztagiem kampanii, w formie przykuwającego uwagę, stylistycznie dopasowanego do koncepcji neonu.

Nasza agencja była odpowiedzialna za kompleksową współpracę z influencerami. Przygotowaliśmy koncepcję zdjęć oraz scenariusze video kampanijnych: od dłuższych formatów z USPs produktów, poprzez video z grillującymi influencerami, po dynamiczne rolki reklamowe. Realizowaliśmy je we współpracy z domem produkcyjnym podczas 2-dniowego planu zdjęciowego. Opracowaliśmy copywritersko i graficznie wszystkie materiały na potrzeby poszczególnych faz kampanii. Stworzyliśmy również kampanijny landing page.