Kluczową rolę odgrywa podział na cztery: czterech influencerów, cztery codzienne posiłki, cztery urządzenia. Nawiązuje on komunikacyjnie do czterokolorowego wskaźnika poziomu wysmażenia – USP wszystkich produktów. Charakterystyczny dla OptiGrillów wskaźnik uwypukliliśmy, przypisując konkretny kolor zarówno każdemu urządzeniu, jak i influencerowi (tło, ubiór, dania, dodatki naszej propozycji).
Dodatkowo w większości kreacji foto i video pojawia się słowo OPTIDZIEŃ, będące hasztagiem kampanii, w formie przykuwającego uwagę, stylistycznie dopasowanego do koncepcji neonu.
Nasza agencja była odpowiedzialna za kompleksową współpracę z influencerami. Przygotowaliśmy koncepcję zdjęć oraz scenariusze video kampanijnych: od dłuższych formatów z USPs produktów, poprzez video z grillującymi influencerami, po dynamiczne rolki reklamowe. Realizowaliśmy je we współpracy z domem produkcyjnym podczas 2-dniowego planu zdjęciowego. Opracowaliśmy copywritersko i graficznie wszystkie materiały na potrzeby poszczególnych faz kampanii. Stworzyliśmy również kampanijny landing page.