Wawel - Kampania Fresh&Fruity

Galaretki Fresh&Fruity to znany i dobrze osadzony w portfolio marki produkt, musieliśmy więc znaleźć sposób na ich sezonowe podbicie w spójności z dotychczasową komunikacją marki i jej DNA. Klientowi zależało, żeby koncepcja była tak owocowa i soczysta, jak sam produkt i inspirowała do letnich również smakowych przygód, których Fresh&Fruity stałyby się nieodzownym elementem.

Strategia
Kreacja
Kampania
ATL
Digital
Grupa Trzy

Stworzyliśmy przykuwającą uwagę kreację graficzną i hasło na potrzeby szeroko zakrojonej wakacyjnej kampanii promocyjnej galaretek Fresh&Fruity, które przełożyliśmy na wskazane nośniki (m.in. OOH, animacja, digital).

Postanowiliśmy umieścić Fresh&Fruity w centrum kreacji (i akcji!) jako mini-element, który robi wielką różnicę. Zaburzenie perspektywy i proporcji pozwoliło nam pokazać, że to Fresh&Fruity potęguje smak letnich doznań i motywuje do niczym nieskrępowanej kreatywności. Hasło „Radość płynie z owoców” dodatkowo wzmocniło radosny wakacyjny przekaz i odesłało do naturalnego składu galaretek.